Raggningsrepliker




1. Jag har hört att det var efterfest i din mun ikväll... Jag kommer!

2. Jag är lätt.. är du?

3. Om jag frågade dig om du ville ha sex med mig, skulle ditt svar då bli det samma som svaret på denna fråga?

4. Ursäkta mig.. vilken raggningsreplik funkar bäst på dig?

5. Ursäkta att jag stirrar på dig, men jag älskar utsikten!

6. Vad sa du? Ohps.. Jag trodde att du pratade med mig.

7. Du är anledningen varför jag kom hit ensam!

8. Vill du gå och prata, eller ska vi fortsätta flirta på avstånd?

9. Hej, kan jag få köpa dig en bil?

10. Hej, kan jag få stirra på dig en stund? Så jag kan drömma om dig sen.
11. Jag skulle gärna bjuda dig på en drink, men jag skulle bli så avundsjuk på glaset!

12. Jag vet att det finns tusentals av perfekta killar där ute, men det är bara tre av oss som inte ser på fotboll!

13. Jag har aldrig gjort så här förut, men de känns verkligen som om vi är gjorda för varandra!

14. Ursäkta, suger du av främlingar? (NEJ!) Ok, då får jag väl presentera mig.
15. Jag är egentligen inte så här lång, det är så att jag sitter på min plånbok!

16. Ursäkta mig, kan du stoppa ditt finger i min kaffekopp? (Eh, Varför då?) Jag har slut socker.

17. Jag var bara tvungen att prata med dig, jag är svag för sötsaker!

18. Jag är inte full, jag är bara berusad av din skönhet!

19. Du är ju på allas läppar, så varför inte på mina?

20. Min farsa är rik... Ska vi hångla?

21. Ska jag ringa dig imorrn, eller bara stöta till dig med armbågen?

22. Du är så het att du får mina plastunderkläder att smälta!

23. Du tjejen/killen, får jag bjuda på någon? Frukost kanske?

24. Jag kanske inte är den snyggaste killen/tjejen här, men det är bara jag som pratar med dig!

25. Jag visste att mjölk var bra för kroppen, men hur mycket har du druckit egentligen?!

26. Går det bra om jag står här och stirrar på dig, istället för från andra sidan rummet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0